В България има успешен бизнес

В България има успешен бизнес

Доказва го кампанията “Големите малки” на в. “24 часа”

Десет български фирми доказаха, че в България да правиш успешен бизнес е възможно. Това са победителите в конкурса за предприемачество “Големите малки”, организиран от в. “24 часа”. Третото му поредно издание предизвика огромен интерес от българския стартиращ бизнес.

96 фирми бяха оценени от авторитетно жури, с реален опит на пазара.

В него са представители на всички организатори и партньори в кампанията - Министерството на икономиката, Агенцията за насърчаване на малки и средни предприятия, КРИБ, Пощенска банка, “Мтел”, DHL България, All Channels.

На официална церемония в понеделник всички те се събраха в София тех парк, за да обявят кои са най-иновативните компании у нас.

Кампанията стартира на 20 април 2017 г. Право на участие имаха фирми, които отговарят на законовите изисквания за малък бизнес (до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година).

“Релена-92”, ферма “Под Балкана”, Betahaus, TaxiME, “Органик БГ”, “Дигитал нетлорк”, “Биостайл”, “Дриймс къмпани”, “Чек пойнт кардио”, “Смол Фут” са победителите и тазгодишното доказателство, че българският бизнес е достатъчно устойчив, за да се пребори със “сивото”.

DHL Express България връчи и три специални награди - по една безплатна пратка месечно на фирми, които изнасят продукцията си. Отличени бяха “Файнди”, “Уелдринкс” и “Смол фут”.

На финала на церемонията вицепремиерът Томислав Дончев благодари на “24 часа”, че чрез инициативата засилва вярата в българската икономика.

“Има хора, които не знаят “не мога”. Те правят неща, които до вчера са изглеждали невъзможни”, обърна се вицепремиерът към присъстващите. Точно такива са и победителите в конкурса - амбициозни, постоянни, иновативни и най-вече - смели.

 Повече за десетте победители четете в сайта и печатното издание на "24 часа"