200 000 харесаха сайта на „24 часа", има над 20% годишен ръст през март

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа".
За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!
Потвърждение за читателската лоялност е фактът, че последователите на "24 часа" във фейсбук (follows) са над 197 000 - те са избрали доброволно да получават всяко съдържание, което "24 часа" поства на фейсбук страницата си.
Отделно ричът (Reach, потребителите на фейсбук, до които достигаме), е 1 000 000 към момента, като често минава милион и половина. Това също са наши читатели, които виждат част от съдържанието ни във фейсбук - според индивидуалните си интереси.
Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им.
Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във вестникарски сайт №1 в България.
Реално сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е и най-големият новинарски сайт в България, чийто трафик се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.
Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.
Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през март, показват пълните данни на Gemius.
24chasa.bg е имал 1 243 570 уникални посетители през периода. 418 040 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а 914 282 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени близо 19 млн. импресии - важен резултат за рекламодателите.
Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния m.24chasa.bg, влиза от чужбина.
В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.
Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.
Равносметката за февруари за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 20,77% на годишна база. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал с 9,72% на месечна база и 38,85% на годишна.
Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 41,47 на месечна база и 52,37% на годишна, bgdnes.bg - 3,95% месечна и 16,22 на годишна, m.bgdnes.bg - 9,45 на месечна, bgfermer.bg - 32,07% на месечна база и 24,79% на годишна, dotbg.bg - 51,53 на месечна база и 20,44 на годишна, mila.bg - 41,64% на годишна, mama24.bg - 70,18% на месечна база и 22,38% на годишна, hiclub.bg - 13,85% на месечна и 24,27% на годишна база.

Още подробности четете тук