"24 часа" представи Smart24chasa, финансиран от Google със 100 хил. евро

Еврокомисарят по цифрова икономика Мария Габриел посочи 4 предимства на платформата на "24 часа" и я оцени като полезна стъпка в борбата с фалшивите новини

"24 часа" представи продукта Smart24chasa, финансиран от Google. Издателят на вестник "24 часа" - "168 часа" ЕООД, спечели в края на 2017 г. 100 хил. евро финансиране за медийни иновации от Digital News Initiative (DNI).

Еврокомисарят по цифрова икономика Мария Габриел посочи четири предимства на иновативната платформа на "24 часа" и я оцени като полезна стъпка в борбата с фалшивите новини.

При представянето медийни експерти, рекламни агенции и представители на големи фирми похвалиха новата платформа и препоръчаха различни идеи за развитието й.

Репортаж и видео от презентацията виж на 24chasa.bg тук