"Големите малки" - кампания на "24 часа" и "Труд"

"Големите малки" - кампания на "24 часа" и "Труд"

Вестниците "24 часа" и "Труд" подават ръка на малкия бизнес в България. От началото на април стартира първият национален конкурс "Големите малки", организиран от двата най-влиятелни български всекидневника.

Той ще излъчи 15 победителя, които ще получат безплатна реклама на стойност 10 000 лв във вестниците и онлайн изданията на МГБ. Поканени са да участват всички български фирми, отговарящи на критериите за малко предприятие (до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година).

Целта на конкурса е да поощри успешния малък бизнес в България. Вярваме, че само съвместните усилия на медии и бизнес ще доведат до така желания ръст на икономиката. Рекламата осигурява на бизнеса достъп до повече клиенти. А новите клиенти носят повече продажби, повече поръчки, повече работни места, повече инвестиции в развитие на бизнеса... и повече приходи в хазната.

Защо го правим? Защото знаем, че малките и средните предприятия са гръбнакът на икономиката. Те са тези, които разкриват най-много работни места, плащат данъци и осигуряват просперитета на нацията. Защото всеки малък бизнес може да е "голям" посвоему - с ниша, която е открил и разработил... Със специално отношение към клиентите, което го отличава от конкуренцията... Или с иновация, която е накарала другите в бизнеса да го копират.