.BG & Иноватор.bg
Тарифа за реклама № 21, валидна от 02.2018 г.
Всички цени са в лева, без ДДС, при курс 1 € = 1,95583 лв.
Вътрешни страници |
Цена |
1/1 страница лява |
990 |
1/1 страница дясна |
1 150 |
Фолио |
2 000 |
Брандиране на статия с лого 10 кв. см |
100 |
Брандиране на една страница за 1 кв.см |
10 |
Корици |
|
II корица |
2 500 |
III корица |
2 000 |
IV корица |
3 000 |
Други |
Влагане на листовка, флайер, брошура, каталог: свободно - 0,09 лв. / бр. ; на фиксирано място +10% ; лепене със силиконова точка+0,10 лв./бр.; фолиране +0,07 лв. / бр. |
Бонуси |
Банер 300 х 600 на сайта www.24chasa.bg за период от 10 работни дни, 50 000 импресии |
ПР материал – представяне на фирмата в темата на броя или в друга подходяща секция |
Периодичност |
сезонно |
Формат |
|
Необрязан формат |
20.5/28 см |
Обрязан формат |
21.1/28.6 см |
Наборно поле |
17.5/24 см |
Надбавки |
|
Advertorial - отделен текст за бизнес модел/иновация/друг аспект от дейността на конкретна компания. Темата се определя от компанията в координация с журналистическия екип на списанието, като целта е да се впише органично в съдържанието. Текстът да се изготви от журналист на списанието или да се предостави от компанията. Във втория вариант материалът ще носи писменото обозначение „Advertorial“. - интервю с мениджър от компанията. - „История на успеха“ - мениджърът на компанията разказва за нейното развитие. Под формата на стори, предпочитан от читателите на месечните издания формат. - За рекламодатели, които финансират или подкрепят иновативни и технологични компании - представяне на подкрепата им чрез историите на компаниите, като формата на представянето се договаря предварително. |
+15% |
Комисиона за рекламни агенции |
15% |