24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през декември

Сайтът на "24 часа" има ръст 8.19% за декември, а за годината - 33.23%. При мобилният m.24chasa.bg ръстът е по-голям - съответно 14.94 и 70.64%

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България - и в класацията на десктоп сайтове, и при мобилните, показват данните на метричната система Gemius за декември.

8,19% ръст при уникалните посетители има десктоп сайтът на "24 часа" за месец декември, а на годишна база ръстът е 33,32%, показват данните. При мобилният m.24chasa.bg ръстът е по-голям - съответно 14.94 и 70.64%.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече над 27 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на година превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните са от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през декември, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 351 452  уникални посетители през периода. 347 245 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  1 088 358 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 18 884 181 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 18.43% на месечна база, а на годишна - 134.77%.  bgdnes.bg - 6.91% на месечна база, на годишна - 105.67m.bgdnes.bg е с ръст от 13.40% на месечна база, а на годишна с 165.75%, bgfermer.bg - 51,95% на годишна база, dotbg.bg - 2,87 на месечна база и 311,65% на годишна, mila.bg - 14,51% на месечна база и 46,10% на годишна, mama24.bg - 23,85% на месечна база и 82,17% на годишна, hiclub.bg - 44,40% на годишна база и 138,88% на годишна, 24zdrave.bg - 27,34% на месечна база и 162,84% на годишна, m.24zdrave.bg - 40,72% на месечна база и 310,17% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът Smart24chasa приключи в края на 2018 г. и продуктът в момента се тества.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.