Медийна група България вече 26 години е най-големият издател на печатни  медии в страната и една от водещите информационни онлайн групи.

Нашата цел – да информираме честно!

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната - „24 часа”. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във вестникарски сайт №1 в България.

Портфолиото включва още и високотиражният таблоид „България Днес”, лидера в разследващата журналистика „168 часа”, семейния вестник на българите „Всичко за семейството”, любимия седмичник на пенсионера „Клуб 100”, наръчника на телеманите „ТВ Гид”, здравните издания „Живот без рак” и „Здрави без лекарства”.

Медийна група България е лидер и при агромедиите – „Български фермер” е водещият и най-авторитетен агровестник в страната. Сайтът www.bgfermer.bg предлага в реално време най-актуалната и точна информация за агробизнеса. Седмичникът „Хоби фермер” е незаменим помошник в двора, вилата и домашната ферма.

Ние издаваме също и едни от най-популярните профилирани списаниия: „Авто Труд”, „Идеален дом”, „Идеален дом DECOR”, „Всичко за жената”, „Рецепти за здраве”, „Съвременник”, „Обектив Китай”.

TREND е най-новият ни продукт, превърнал се за кратко време в хит на пазара. Уникален пътеводител в стила на живот, икономиката и политиката.

Книгоиздателска къща „Труд” е също част от порфолиото на Медийна група България. Това е запазената територия за високостойностна и непреходна литература.

Чрез своето широкопрофилно портфолио Медийна група България е утвърден партньор за организиране и провеждане на мащабни и авторитетни публични събития и интегрирани дългосрочни кампании с висок обществен интерес и отзвук.

Ние предоставяме на своите читатели автентична, достоверна и обективна информация за новините такива, каквито са!