“24 часа” отново търси “най-големите” сред най-малките в бизнеса

“24 часа” отново търси “най-големите” сред най-малките в бизнеса

От 10 април ще се приемат номинациите за четвъртото издание на конкурса “Големите малки”

За четвърта поредна година вестник “24 часа” ще отличи “големите” сред най-малките в бизнеса. Приемът на кандидатури за четвърто издание на конкурса “Големите малки” започва от 10 април и ще продължи до края на май. Победителите в него ще получат безплатна реклама на стойност 10 000 лв в печатните и онлайн издания на “Медийна група България” (МГБ).

Право на участие в конкурса имат всички компании, независимо от вида на техния бизнес, които отговарят на законовите определения за малка фирма - до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година.

Те трябва да аргументират пред журито, защо смятат, че техният малък бизнес е “голям”, като разкажат историята на своята фирма и представят идеите си за неговото развитие в близките 5 години. Професионално жури ще определи десетте победителя, чиито имена ще бъдат обявени на церемония през месец юни.

Малките и средните предприятия са гръбнакът на икономиката. Те са тези, които разкриват най-много работни места, плащат данъци и осигуряват просперитета на нацията. А всеки бизнес, колкото и малък да е той, може да бъде “голям” по свой собствен начин - чрез откриване и разработване на нова пазарна ниша, чрез специално отношение към клиентите или чрез иновация, която е накарала конкурентите да го копират.

“Рекламата осигурява на бизнеса достъп до повече клиенти. А новите клиенти носят повече продажби, повече поръчки, повече работни места, повече инвестиции в развитие на бизнеса”, коментира Венелина Гочева, издател на “24 часа”.

Кандидатстването за участие става изцяло онлайн - през сайта на кампанията GolemiteMalki.bg, който тази година е с променена визия. Дело на новата графична концепция отново е All Channels Communication. В нея са вплетени и някои от ключовите послания на участници в предишните издания на конкурса.

“По-този начин искаме да покажем приемственост и уважение към хората, които развиват бизнес на светло в България”, коментира Иван Михалев, търговски директор на МГБ и член на журито на конкурса.

Партньори на тазгодишната кампания са Министерството на икономиката, Агенцията за насърчаване на малкия и среден бизнес, КРИБ, Българската агенция за експортно застраховане, Пощенска банка, Мтел, DHL Express България, София Тех парк и All Channels Communication.

Регистрирайте се за участие в конкурса тук