ПРЕЗ ФЕВРУАРИ „МЕДИЙНА ГРУПА БЪЛГАРИЯ” СТАРТИРА КАМПАНИЯТА „УЧИ, ЗА ДА РАБОТИШ”
Националната кампания на в. „24 часа” цели да съдейства за преодоляването на пропастта между търсене и предлагане на пазара на труда в България. Тази пропаст се задълбочава с всяка изминала година, тъй като училищата произвеждат ненужни кадри заради остарели учебни планове и нереформирана система на образование. В същото време бизнесът изпитва остър недостиг от професионално квалифициран персонал, който ще се задълбочава в следващите 10-15 години заради пенсионсирането на старите работници и липсата на подготвени заместници.
Освен дебати и публикации в „24 часа” по темата, кампанията ще включи и изработването на две национални карти:
? карта на сегашните професионални гимназии по региони и видове професии
? карта на кадрите, от които бизнесът в България ще има нужда до 2030 г.