Новини

Бизнес хонорис кауза - признание за достойни работодатели, които променят средата

Кампания на “24 часа” за социално отговорните компании в България “Бизнес Хонорис Кауза” e новата национална информационна кампания, която вестник “24 часа” стартира. Тя е за социално отговорно предприемачество и чрез нея ще отличим добрите практики в сферата на корпоративната социална отговорност и изграждането на работодателска марка

“24 часа” отново подава ръка на малкия бизнес

От 19 април стартира събирането на номинации в конкурса “Големите малки”, организиран от вестник “24 часа” за седма поредна година. Срокът за кандидатстване е 31 май, а победителите ще бъдат обявени на тържествена церемония в края на юни.  Право на участие в конкурса имат всички фирми, които отговарят на законовите изисквания за малък бизнес (до

Благодарим! Читателю, даваш смисъл на това, което правим!

30 години "24 часа" Венелина Гочева,      издател  Казват, че зад Атанасовден наднича пролетта - сезонът на “24 часа”. 30 години от първия брой на “24 часа”. 30 години, през които първи за първи път показвахме много неща във вестникарството.  Направихме най-успешната трансформация от хартия към интернет в България

Първи пътеводител на светите места в България

“24 часа” и Светият синод ще си партнират в популяризирането на обектите за поклоннически туризъм  Първи пътеводител за поклоннически туризъм издаде Книгоиздателска къща “Труд” - част от медийната група издател на “24 часа”.  Книгата е богато илюстрована и съдържа информация за най-значимите български храмове и светини