Новини

Новият брой на „Космос” вече е на пазара

Основната тема в новия брой 11 на сп. "Космос" е „Битката за Тутанкамон” – как колекционери и музеи узаконяват плячкосани артефакти. Опитайте да разгадаете загадката на „Космос”. Трима от най-наблюдателните читатели ще спечелят 3-месечен абонамент за списанието, като техните имена ще бъдат избрани чрез жребий.

Силата на бранда: всеки втори възприема "24 часа" като медия

Брандът “24 часа” е толкова популярен, че всеки втори го възприема като медия, а не като мярка за време. Това показва последното изследване на търговски марки, направено от социологическата и маркетингова агенция “Тренд” по поръчка на в. “24 часа”. Според него 58% от 917-те души, отговорили на въпроса “Според вас лично 24 часа е”, казват,

Слави Ангелов в екипа, спечелил конкурс за филм, заснет с мобилен телефон

Главният редактор на в. “168 часа” е режисьор и оператор на “Любовен час” по идея и сценарий на Хара Нурин Наши хора са в екип, който спечели първа награда за заснемане само с мобилен телефон на късометражен игрален филм в конкурс на Huawei и Cinelibri. 10-минутният “Любовен час” е по идея и сценарий на Хара Нурин

24chasa.bg отново е новинарски сайт № 1 за юни

24chasa.bg отново е новинарски сайт № 1 в класацията на Gemius за месец юни с 3.53 % ръст на реалните потребители на месечна база - до 1, 389 551 млн., и 31.06% интернет обхват. В класацията на Гемиус m.24chasa.bg e на 2-о място от мобилните сайтове на новинарска тематика и на 3-то място в категория „Мобилни сайтове“. 168chasa.