24chasa.bg - най-успешната медиаморфоза м България

24chasa.bg - най-успешната 
медиаморфоза м България
  • Вестник "24 часа" празнува 28 години от първия си брой на 18 април 1991 година.
  • Днес вестникът има над 10 цифрови канала и всички носят позитивите на най-добрия всекидневник
  • 10 години след тръгването си 24 chasa.bg постигна почти 1 700 000 реални потребители на месец и 300 000 читатели дневно

Думата медиаморфоза е измислена от американския теоретик и практик Роджър Фидлър . Тя описва преминаването на съвременната журналистика в ерата на глобалните комуникации и интернет. Ето и определението му: “Медиаморфозата е трансформация на средствата за комуникация, обикновено протичаща под въздействието на сложни взаимодействия между осъзнати нужди, конкурентен и политически натиск, социални и технологически нововъведения. Медиаморфозата не е толкова теория, колкото обобщен начин на мислене за технологичната еволюция на средствата за комуникация.”

Използвайки това определение, можем уверено да кажем, че “24 часа” преживя най-успешната медиаморфоза в България - най-тиражният всекидневник създаде най-четения сайт.

10 години след старта си 24 chasa.bg постигна почти 1 700 000 реални потребители на месец и 300 000 читатели дневно. През март 2018 г. онлайн изданието на “24 часа” стана най-големият новинарски сайт в България. През януари 2019 г. се наредихме на второ място по посещаемост сред всички сайтове в страната, като от първия ни делят само 200 000. Изпреварихме платформи за видеосподеляне, за пазаруване, за метеорология и куп други амбициозни проекти.

В духа на медиаморфозата мобилният сайт на “24 часа” също е на второ място сред всички подобни в страната и на първо – сред новинарските. Това сочат данните на метричната система Gemius.

Целият обзорен анализ четете на 24chasa.bg тук