Анкета: 44% искат абонамент за "24 часа", 18% за "Космос", 6% за "168 часа"

Анкета: 44% искат абонамент за "24 часа", 18% за "Космос", 6% за "168 часа"

44% от участниците в анкета на 24chasa.bg са готови да се абонират за изданието "24 часа", 18% искат абонамент за "Космос”, 6% за „168 часа”, 5% за „Идеален дом”. (Виж всички издания на Медийна група България тук)

Това показват данните на анкета с въпрос „За кое от изданията на Медийна група България бихте се абонирали”, в която са гласували над 1200 читатели на на 24chasa.bg.

4% са готови да се абонират за „Български фермер”, 5% за „Хоби фермер”, 3% за „Лекарите, на които вярваме”, 3% за "Съвременник", 2% за "Всичко за семейството" и др.

Тук може да видите колко лесно и изгодно може да се абонирате за печатно или за електронно издание на Медийна група България.

Медийна група България вече 28 години е най-големият издател на печатни медии в страната и една от водещите информационни онлайн групи. Нашата цел – да информираме честно!

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната - „24 часа”. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във новинарски сайт №1 в България.

Портфолиото включва още високотиражния таблоид „България Днес”, лидера в разследващата журналистика „168 часа”, семейния вестник на българите „Всичко за семейството”, любимия седмичник на пенсионера „Клуб 100”.

Медийна група България е лидер и при агромедиите – „Български фермер” е водещият и най-авторитетен агровестник в страната. Сайтът www.bgfermer.bg е номер едно при онлайн агромедиите и предлага в реално време най-актуалната и точна информация за агробизнеса. Седмичникът „Хоби фермер” е незаменим помощник в двора, вилата и домашната ферма.

Ние издаваме също и едни от най-популярните профилирани списаниия: „Идеален дом”, „Рецепти за здраве”, „Съвременник”.

TREND е уникален пътеводител в стила на живот, икономиката и политиката.