24chasa.bg № 1 и през април

Над 2,4 млн. души са чели сайта ни през изминалия месец, читателите явно търсят достоверна информация
1 970 465 българи през април са чели сайта на „24 часа“. Това показват данните на рейтинговата агенция „Гемиус“, която следи пазара в интернет. 42,24% от хората, ползващи интернет в България, са посетили 24chasa.bg през месеца. Така онлайн изданието на най-уважавания вестник и през април е номер 1 сред новинарските сайтове. Сред всички е на второ място след пощата АБВ – нормално, при положение, че мейлът е много употребяван във времената, когато хората си стоят вкъщи.
Всъщност реалните посетители на 24 часа онлайн са над 2,4 млн. „Гемиус“ мери само българската аудитория, защото такива данни искат рекламодателите. Сайтът обаче има още 20 на сто посетители от чужбина. По данни на Гугъл Аналитикс над половин млн. души от чужбина са посетили сайта ни през изминалия месец.
През април 24 часа онлайн постигна рекорд и в уникалните посетители за един ден – 637 000 българи според „Гемиус". Ако добавим и читателите от чужбина, това прави над 764 000 души за един ден.
На какво се дължи този успех?
В тежкото време на коронавирус и изолация хората търсят достоверна информация, показват всякакви изследвания на аудиторията. Читатели ни писаха, че дори, когато прочетат нещо другаде, влизат и в 24 часа онлайн да проверят информацията.
Явно данните сочат, че почти 2 милиона българи у нас и почти половин милион в чужбина разчитат на достоверността на информацията в 24 часа онлайн.
Другата причина за посещаемостта е доказаната експертност на текстовете. Журналистите от „24 часа“ винаги предоставят на читателите мненията на доказани професионалисти. Всяка информация се проверява от експерти и сверява и с други източници.
Потребителите явно са сигурни, че при нас ще открият истината. Задълбочените текстове за коронавируса се следят внимателно – това показва фактът, че читателите са прекарвали средно по 26 минути на нашите страници. А през април читателите са разгледали почти 33 млн. страници в сайта ни – тоест чели са задълбочено и много. А за това, че читателите ни търсят заради експертното мнение говори и фактът, че рубриката "Мнения", където публикуваме коментари, интервюта и анализи, е най-четената след новините.