Родени след 1994 г. питат в новия проект на "24 часа"

Родени след 1994 г. питат в новия проект на "24 часа"

Виртуална кръгла маса за поколението събира идеи: какво да се промени, че младежта да види перспектива

Гледайте видео рубриката и на сайта 24chasa.bg

По площадите днес са най-вече поколенията, които социолозите наричат Y (родените от средата на 1980-те до 1996 г.) и Z (родените след 1996 г.). 

Особено Z са тези, които търсят своето социално включване, тревожни са, искат да планират бъдещето си в подреден свят. Искат промяна в общата публична среда.

Как да стане? 

Като получат равен шанс, перспектива за развитие в България. Очаквайте виртуалната кръгла маса на “24 часа” по новия проект “Включване Z”. Ще направим поредица от интервюта с умни млади професионалисти, хора с опит в планирането на политики, успели българи, вдъхновителки. 

Ще можете да ги видите на видео в сайта на “24 часа”. 

Кой ще задава 

въпросите? 

Митьо Маринов е един от най-младите репортери на "24 часа", но е в екипа вече 4 години. Той е роден през 1996 г. - на прага между Y и Z поколенията. За разлика от много свои връстници не заминава за чужбина в търсене на по-добро бъдеще. Въпреки че го приемат в университет в Германия, решава да остане в България, където завършва журналистика в СУ, а днес е парламентарен репортер. Митьо следи протестите на 2020 г. От ден първи отразява случващото се на площада и се опитва да разбере защо младите са недоволни. Именно в търсенето на отговори на този въпрос ще се впусне в новата видео рубрика. 

Албена Арабаджиева е на 26 години. Завършила е публицистика и комуникации във Виенския университет и е магистър по икономика и финанси от Софийския университет. От 3 години е репортер в отдел “Компании и пазари” на в. “24 часа”. 

Новият дебат - и рубрика -на “24 часа” ще събере идеи за решения и политики. Как да подредим държавата, като чуем визията на поколението. В рамките на проекта “Новите 30 години” “24 часа” търси каузи, които могат да обединят енергията на хората. Вярваме, че тази кауза си заслужава.