Новини

10 онлайн канала със съдържание на "24 часа", 51 общо за Медийна група България

През 51 онлайн канала се разпространява съдържанието от изданията на Медийна група България (МГБ) - виж списъка по-долу. Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.   Според данните на Gemius за юли мобилният сайт на „24 часа” – m.

Сайтът на "24 часа" с рекорден ръст - 21,60% за декември и 30% за 2017 г.

Нов рекорден ръст по посещения регистрира сайтът на "24 часа" през септември - 8,43% и 9,57% на годишна база - това показват новите данните на Gemius ( Виж класацията на Gemius тук ). Това е най-високият резултат, постиган от създаването на 24chasa.bg, а прогнозата за октомври е още по-висока. С новия си резултат сайтът на "24 часа" се издига с

23-те най-добри университета в България за 2017 г. получиха своите отличия (Снимки, видео)

„Рейтинговата система, макар и мислена да ориентира младите, даде много повече. Даде ни основа за преструктуриране на приема във висшето образование. Това е крайъгълен камък в развитието на системата на висшето образование. С нея се промениха стратегиите и моделът за развитие на университетите и те обвързаха развитието си с пазара на труда.

24chasa.bg с ръст от 3,56% на годишна база, с 3,13% повече са импресиите за октомври

Най-авторитетният новинарски сайт в България – 24chasa.bg, e пораснал с 3,56% спрямо същия месец преди година, сочат данните на Gemius за октомври. Ръст от 3,13% има и при импресиите спрямо предишния месец (отделни страници, които читателите са отваряли). Най-голям ръст от сайтовете на Медийна група България има при bgfermer.