Събития

Стартираме кампанията „18 книги за вашето литературно пълнолетие”

На 19 май в. „24 часа” стартира националната кампания „18 книги за вашето литературно пълнолетие“. Кампанията ще се реализира с партньорството на VIVACOM и подкрепена от Министерство на образованието и науката. Целта на инициативата е да формира демократичен списък от 18 книги, незадължителна литература за българските ученици,

“24 часа” показва източниците за подем в регионите

След Варна, Велико Търново и Русе вестникът организира бизнес форуми във Враца и Бургас Кои са секторите с най-голям потенциал за растеж и кои са най-важните инвестиционни проекти в периода до 2020 г. Това са два от акцентите в националната кампания “Региони в растеж”, която вестник “24 часа” стартира през месец април и ще продължи до края на

Региони в растеж: В. Търново с готови проекти за 64 млн. лв.

Обновяват над 40 улици и площади в стария град Велико Търново кандидатства с проекти за над 43 млн. лв. по първата приоритетна ос на оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020. Инвестиционната програма включва и резервни проекти за още 21 милиона лева. “Подготвени сме за новия програмен период,

ПРЕЗ ФЕВРУАРИ „МЕДИЙНА ГРУПА БЪЛГАРИЯ” СТАРТИРА КАМПАНИЯТА „УЧИ, ЗА ДА РАБОТИШ”

Националната кампания на в. „24 часа” цели да съдейства за преодоляването на пропастта между търсене и предлагане на пазара на труда в България. Тази пропаст се задълбочава с всяка изминала година, тъй като училищата произвеждат ненужни кадри заради остарели учебни планове и нереформирана система на образование.